Nurayy28 Kadze benim doktorum 2li ye gerek yok dedi kendı bebegin boyuna ense kalınlığı baş gibi şeyleri kontrol etti 4lu taramayi yapariz dedi ama devlette 4lü yoktu 3lü testi yaptim kan sonucunu bekliyorum 4 gün var😊
Bahar22Bahar Kadze doktorum illa yaptırmak istiyorsan gel dedi gerek var mı dedim ben gerek görmüyorum dedi o yüzden gitmiyorum