Nilhlp cnm çok teşekkür ederim bnde öyle yapıyordum fakat ikinci defa yazınca eczacı sabh aç karınla dedi dün öyle yaptım mecbur üstüne kahvaltı yaptım yoksa bnde uyumadan içiyordum ama bn gecelerinde çok acıkıyorum bişeyler yiyorum üstüne pregnom ve magnezyum ilacım var kullanmasam keşke ya