Aysesss Adonis01 bende 30 haftalıgım bende kullanıyorum da bide kan kullanıyorum ikisinde de folik asit var fazla folik asit otizme neden olur diye bir yazı okudım ondan merak ettim tek ben miyim böyle kullanan diye [url=https://hizliresim.com/F52KM1][img]https://i.hizliresim.com/F52KM1.jpg[/img][/url]
Nilhlp Aysesss ben de bunu doktora sormuştum. bir şey olmaz ama içine sinmezse ferrum demir ilacını her gün mutlaka içip pregnom u gün aşırı iç dedi.
buiyimi Aysesss bende sizin gibi bu konuyu merak ediyorum folik asit fazlasının zarar olduğunu okumuştum. Balık yağı kullanmakta tereddüt ediyorum. Doktora sorunca da geçiştiriyor malesef
Aysesss Adonis01 aynen bnde sorcam siz aksatmadan mı içiyorsunuz hergun yoksa unuttugunuz oluyor mu peki
Aysesss Adonis01 Adonis01 bende her gün iciyorum baska ilac iciyormusunuz yanında ben bide kan iciyorum Gyneferon diye
Adonis01 Aysesss Demir , decavit , tiroid ilacı , D vitamini ve son 1 haftadır magnezyum kullanmaya başladım . Yani çok ilaç kullanıyorum maalesef
Adonis01 Aysesss Hiç sorma ya . Son haftalar da hiç geçmiyor sanki . Ama daha hiç hazırlık da yapmadım sanki uzun zaman var gibi geliyor bana
Nilhlp mmk01 ben de pregnom kullanıyorum. Demir ilacı kabızlık yapıyorsa pregnom ishal yapıyor gibi geliyor bana. O yüzden denge sağlıyor gibi. Ben pilav makarna çorba ekmek yemeği bıraktım doktorumun tavsiyesi üzerine. 37. haftadayım ve son bir ayda kilo almadım ama bebek güzelce almaya devam ediyor. Demek ki ben de aslında veriyorum bir yandan. Hızlı kilo almaktan şikayetçi iseniz siz de önce doktora danışıp, benim gibi canan karatay ya da akdeniz tarzı beslenin.
Adonis01 Nilhlp Ben de bu dediklerinizi yapıyorum aslında ama hala kabızlık yaşıyorum , hem de uzun zamandır
Nilhlp Adonis01 balık, kuru kayısı, kuru erik, ıspanak, marul salatası, kırmızı kapya biber tüketseniz belki çare olabilir. Ben de işe yarıyorlar. Bir de bol su tabii. Kabızlık hali kilo yapıyor. Mutlaka çözmeniz lazım bir şeyler deneye deneye :(
Nilhlp mmk01 ben kahvaltıdan önce kullanamıyorum çünkü o hapı içtikten sonra 2 saat süt ürünü kullanmamak ve çay içmemek gerekiyor. Ben de peynir çay olmadan yapamıyorum. Bu yüzden gece yatmadan önce 12 gibi içiyorum. Nasıl olsa son saatlerde bi şey yememiş oluyorum. Eğer evde varsa gece portakal, mandalina veya kivi yedikten sonra hapı içiyorum. Çünkü demir ilacı C vitamini ile birlikte alındığında daha hızlı kana karışıyormuş sizin de aklınızda olsun.
mmk01 Nilhlp cnm çok teşekkür ederim bnde öyle yapıyordum fakat ikinci defa yazınca eczacı sabh aç karınla dedi dün öyle yaptım mecbur üstüne kahvaltı yaptım yoksa bnde uyumadan içiyordum ama bn gecelerinde çok acıkıyorum bişeyler yiyorum üstüne pregnom ve magnezyum ilacım var kullanmasam keşke ya