annepanda ben düşük yaptığımda bebek daha oluşmamıştı bile rahme yerleşmemişti oyüzden ben hiç korunmadım adet olmadan gebe kaldığımı öğrendim rabbiim isyeyen bekleyen herkeze hayırlı sağlıklı evlatlar versin eğer kürtaj olunmadıysa rahim deforme olmadığı için korunmaya gerek yok bence doktorlar kürtaj sonrası 3 ay ara verin diyorlar hem psikolojik olarak hemde enfeksiyon riski yüksek olduğu için