Minikanneee Canım ben hiç korunmadim ama ilk iki ay hamile kalamadım düzenli adetimi görürüm 3 ay olmadım. Benim tavsiyem hiç korunma. Evet biz istiyoruz tekrar hamile kalmayı ama şuan beni görsen o kadar pimpirikliyim ki çaydanlığı bile kaldırıp çay koymuyorum ya birşey olursa acaba oldumu diye biz hazır hissediyoruz ama asla hazır olmuyoruz. Gerçi benim için 1 sene de geçseydi üstünden böyle olacaktı ama nasip işte sen kalbini ferah tut sadece inşallah kaybettiğimiz bebeklerimiz bizim sefaatcimiz olurlar 🙏