ceydaelcik ben açıkcası detaylı için gitmemiştim normal kontrole gşrşrm bide bölgede doktora bakmaya gittim nasıl diye neyse o benim 22.yada 23.haftam mıydı hatırlamıyorum kendi dedi doktor detaylı için geldiniz heralde diye bende evet dedim 🤗 neyse beni perinatolojiye yönlendirdi yönlendirmez olsaydı gittim o pis adamı buldum diğerine gitseydim bir sorun olmayacaktı bu durumu yaşamayacaktım. Kendi veriyor yani perinatoloji sırayı benim şansıma demiyecem çünkü çok kötü geçti şanssızlığıma aynı günün öğleden sonrasına sıra vardı normalde böyle olmazmış ama benimki acı bir tesadüf 1 haftaya kadar sıra veriyorlarmış genelde çok nadir benim gibi hemen o gün olan yada 1 gün sonrası olan