Tugcekkkkk Gulhan16 ben 13+3de tarama testinde öğrenemedim özelde. Bugün 13+5te devlet hastanesindeki doktorum söyledi. Yüksel ihtimal erkek ama 3 hafta sonra net konuşurum de Di. İnşallah sen de öğrenirsin 😊
Seymamuge Gulhan16 12+2 ama benimki 13 haftalık boyuta gelmiş 😅 doktor erkeğe benziyor dedi bakalım 😬
Gamzeakd Benimde cuma günü çok heyecanlı 🥰 aynıyız seninle sanırım 🥰 cinsiyeti söylerse yaz olur mu buraya merak ederiz 🌸
Pelinsen Gamzeakd bende 12 haftamdayim cuma gidecegim taramaya cinsiyet ogrenen burada paylassin olurmu?
Gulhan16 Gamzeakd Selam canım kontrolüm iyi gecti şükür erkeğe benziyor dedi doktorumuz bir kızım vardı birde oğlum olacakmış inşallah 🥰
AsM Bende bugun 12.haftam gittim teste ama ogrenemedim soylemedi doktor hem yan yatiyordu hemde daha erken dedi hic tahmin falan birsey yapmadi
Gulhan16 AsM Olsun canım hayırlısı olsun doktordan doktora fark ediyor bu durum genelde tahmin yapıyorlar ama birdahaki kontrole öğrenirsin inşallah ☺
Gulhan16 Seymamuge oh maşallah subhanallah canım inşallah banada söyler tahmin bakalım merakla bekliyorum sabahı ☺
badeilemerve Gulhan16 benim 12 +1 de erkeğe benziyor dedi radyolojici taramada sonra 13 haftada yani dün doktora gittik profosor nereden bilecek o 12 de asla bilemez 3 hafta sonra ben söylerim dedi 😁 3 hafta daha beklemek kaldı