Erdem2121 Merhaba 🌞 35.haftama girdim. Bende de hamileliğim boyunca hiç bir şekilde kabızlık olmadı. Hep ishal yaşadım. Su şeklinde. Özellikle şu son 2 haftadır her küçük tuvalet yapmaya gitsem mutlaka büyüğümü de yapıyorum. Günde 8-9 kez çıkıyorum büyük için düşünün 😊 Doktoruma sordum bi sıkıntı olduğunu söylemedi. Kullandığım magnezyum ilacından olabilir dedi ilk. Sonra ben şu son 1 aydır yaklaşık çorap durdurmaz oldum ayağımda sıcak basıyor diye hep soğuk biyerler aradım ayağımı soğutmaya 😊 Üşütmüşsündür dedi.