Tatliskoo bende 15. Haftadayım geçen hafta çok ağrıdı. Ama benim boynumdan ağrıdığını anladım yani şöyle ki bana eskiden bir doktor duştan sonra mutlaka boynuna tülbent havlu vs bir şey sar demişti baş ağrılarının yüksek çoğunluğu boyundan kaynaklanıyormuş tabii hamilelik de baş ağrısı için başlı başına bir sebep ama mesela ben daha seyrek Aralıkla duş alıyorum artık ve boynuma tülbent bağlıyorum hep birkaç gündür ağrım yok inşallah da olmaz 😩