Ecda Selam kızlar ayin 14 ünde bebegimin kalbini dinlemeye gidicez “devlet hastanesine” aklıma takılan bişey var babayı alıyorlarmi içeriye
Fidans03 Ecda bugun gittim hem özele hem devlete 7+6 çıktı kalbini dinledik özelde eşimde vardı ama devlette almadılar normalde özele gidiyorum devlete test için gittim bu arada
haziranin25i Ecda çoğu hastane muayene zamanında ne yazık ki babayı içeriye almıyor. Ama benim gittiğim hastane eşimi her muayene kabul etti. İyi ki de kabul etti kızımın her görüntüsünü videoladik 😍🤗
MerveKaya38 Seymamuge Tunceli de oturuyorum devlete gittiğimde almıyor ama normal kontrollerim özel hastane de o eşimi içeriye alıyor kalbini dinlerken normal kontrollerde . Bence hastaneden hastaneye fark ede bilir
Svmm0707 Seymamuge alıyor canım ben her gittiğimde içeri girdi eşimde annem bile geldi yanımda özel hastane alıyor yani
MerveKaya38 Ecda Tunceli de oturuyorum böyle canım başka şehirleri bilemem ama özelled alıyor ben Kayseriliyim izne gittiğimde ordada gittim devlet almadı özel almıştı canim
Gizmolata MerveKaya38 bende özele gidiyorum almıyor eşleri içeri. Bence doktorlarda kendilerince haklı 🤷🏻♀️
Hailme_1999 MerveKaya38 Tuncelideki devlette hangi doktara gidiyosun cnm. Brnde gidiyorum da o yüzden sordum :)
Pelinbyrktrlr Devlette almıyorlar ama benim yaşadığım yerde özel hastane alıyor babayı içeri, o sanırım hastaneye göre değişiklik gösteriyor
Seymamuge 3 hastaneye gittim almadılar yarım saat sonra tekrar gidicem yine rica edicem bakalım 😅😅😅 isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü 🤪🤪🤪
yesilkahve Devlet almıyor, özellerinde bazıları alıyor. Şuan gittiğim özel almıyor mesela sadece video çekebiliyorum