Oyku4534 Madinanin-Annesi ben de dün net ögrendim yakısıklım geliyor :) devlettekı kız gbı demısti ama hep erkek hıissetmıstım yanılmadım hıslerimde detaylıda ögrenebıldık Rabbim herkese hayırlı evlat nasip etsin
Melike07 idiloska hissettiğin neyse cinsiyet o diyorlar gerçekten öyle. Kız hissettim kızım olacak inşallah 🌸
Kubra30 Madinanin-Annesi bnmde 19+2 18 hftalikken gttigmde erkek demişti değişmezse ikinci oğluşum olck Allah nasip ederse
Cerla Bende mayıs annesi olucam inşallah 2ci prensesim geliyor ama alışveriş için detaylıyı bekliyorum son anda sürpris olmasın die🤣
Tiko Zezezemom bende 14 haftalik oldum doktor randevum var 15ci haftamda bebegin zayifligi veya iriligi saglik problemi hakinda birshey soyluyormu doktor ben her sordugumda normal diyordu