Fatmas Bana 12 hafta kiz dedi hatta gösterdi. Gercekten düzdü. 15 haftada direk erkek olduğu belli oldu. 😊
Zezezemom Melike07 daha önce bi hastasında olmuş ama %95 yüksek bi oran.. erkek dedi bilmiyorum ben biraz daha geçsin istiyorum
Gulsen4224 Melike07 öyle mi cnm göstermiş bebeğin ne güzel sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim 💕🤲🏻
HasretYildirim Gulsen4224 banada sen dahil herkes erkek yorumu yaparken kızımızın olacağını öğrendik Allah inşallah sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin miniklerimizi🙏🏻😊👼🏻
dilo- Gulsen4224 kız bak benimkinide tutturasın hee 🤣 oğlum olacağına inandırdım kendimi.Sağlıklı olsunlar inş ta bi kızım war oğlum olsun istiyorum ya.Bana hayırlı dualarınızı edin kızlar.2 hafta sonra gidicem kontrole
idiloska Melike07 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin, ben de sabah öğrendim, erkek diyordum erkek hissediyordum oğlum oluyor 🌸🌸 ağzım kulaklarımda.
Melike07 idiloska hissettiğin neyse cinsiyet o diyorlar gerçekten öyle. Kız hissettim kızım olacak inşallah 🌸