En güzel belirti regl geçtikten sonra verilen kan testi. Gerçekten yaşadığımız o belirtiler bizleri yanıltabiliyor ve çok istiyorsanız hayalkırıklığı yaşıyorsunuz. Bu da doğal olarak strese neden oluyor. Çok duymuşsunuzdur hiç kafama takmadığım zaman hamile kaldım falan diyenleri, belirtileri hiç önemsemeyin bence. Ben hamile olduğum ay regl ağrısı çekiyordum bildiğin kanama başlayacak diye ped takmıştım bile. Günü geçince şüphelenip test yapmak en garantisi .