Ates21 bende rüyamda kız bebek emzirdiğimi, doğum yaptığımı görmüştüm ama hep kız bebek hayali kurduğum içindir diye düşünmüştüm cinsiyetimiz şuan için kız💖 Kıvırcık saçlı ela gözlü upuzuuun kirpikleri olan çook tatlı bir bebekti ve eşimin gözleri de ela, dedesin saçları kıvırcık, annesinin kirpikleri upuzun psikolojik olarak mı öyle gördüm yoksa yeğenime de biraz benziyordu onu çok sevdiğim için ondan mı etkilendim bilmiyorum belkide bebeğimi gördüm hayırlısı diyelim🌸😊