Azad41 ben ilk gebeliğimde Mineralli Su kullandım maden suyundan daha iyi ve bebeğim doğduğunda boynunu çok güzel tutuyordu içmeyen arkadaşımin bebeğini kucağıma aldığımda daha gevşek gelmişti bana. Çok ciddi kramp sıkıntısı da yaşamadım simdi ikinci gebeliğim yine içiyorum günde 1 bardak hem mideme de iyi geliyor