Aycan00 Gunessinannesi1 canım benim doktorum dedi ki on iki buçuk-13 hafta gibi yaptırın yanıltıyor dedi aklında bulunsun ben 11+6 da yaptırdım ense kalınlığı 2 çıktı dün baktırdım 1.7 çıktı
Pnrbyr-2555 Kubosunyavrusu bebek uygun pozisyondaysa ve doktorun görebilirse söylüyor canım ama net olarak demiyor. Benim iki gün önceydi randevum ikili testim de vardı erkeğe benziyor ama sonraki gelişinde kesin belli olur dedi :)
Serapakcay holly ozaman demekki ozel devlet fark etmiyo aslinda meslegini seven bi doktora denk gelmek lazim ama bizde sans yok 😅
Mnevvr53 holly yok yaptirmak kotu birsey degilki canim önemli birsey aslinda 3 uncu tarama önemliymis onu yaptiririm belki unuttum kacinci haftada yapildiklarini