Heyecandorukta inan ol hiç düşünmemeye calışıyorum kendi kendimi teselli ediyorum ilk doğuran ben olmuycam başarırız Allahın izniyle 🥰 tabikii herkes gibi bendede var tedirginlik ama ânı yaşıyorum bide doğum hikayelerine çok yönelmiyorum herkesin bünyesi bir değil çünki Allah yardımcımız olsun insallah canım benim evlatlarımızı sağsaglim kucaklayalım ama benim daha normal veya sezeryan diye bi netlik yok senin net mi ?