Bende çok istiyordum hatta ben anneme yaptıracaktım kendisi anlıyor bu işlerde sonra düşündüm ev tipi ana kucağı var annem de hediye olarak chicconun anne yanı beşiğini aldı ee zaten yatağı da var misafirliğe gidildi mi ev tipi ana kucağını götümek mantıklı olur hem sallanıyor hem daha uzun süreli kullanımı var çocuk babyneste alışırsa sonrasında kendi yatağında yatmakta da güçlük çeker çocukların rahatını da düşünmek lazım her biraz büyüdüğünde yeni bir yatakta yatırıp huzursuz etmenin de bir anlamı yok ama tabi özendim çok beğendim heveslendim diyorsan o başka sana kalmış birşey. Ama düşün hani ben masrafsız bir şekilde annem dururken yaptırmaktan vazgeçtim 😉ona yapacağım masrafı çocuğuma daha çok almak istediğim birşeyi aldım ve bunu yaptığımdan dolayı memnunum. Yanlış anlaşılmasın sonuçta bunun ticaretini yapan ve para kazanan insanlar var. Ama her insan alacak diye de birşey yok. Dediğim gibi asıl tercih sana kalmış