Mbceylanli gerekli canım ben almadım 40 günlük olduk ama almış olsam baya kullanırdım, şuan benim yatağımda ettafında yastıklarla birlikte yatıyo hem anne yanı beşiği hemde büyük ahşap beşiği olmasına rağmen, bazen onlarda rahat edemeyebiliyo, almayı düşünüyosan kesinlikle al derim, ihiyaç oluyo başka bi eve gidiyosun başka odada oluyosun rahatlıkla onda yatırabilirsin bebişini