Irem1919 Salandozlu valla ilk başlarda çok turşu flan yiyodum canım hep ekşi şeyler istiyodu şimdi ise asla tursu yemiyorum 23+1 hep tatlı biseyler istiyo canım ve erkek bebeğim tabi arada böyle hem ekşi hem tatlı istediğim de oluyo 😂
gulsah_alp Salandozlu hamileliğin en başlarında ha bire ekşi yedim ama gel gör erkek 26 haftalıgiz canım benimde sürekli tatli.istiyo😑😋
civcivimm_ Hamileliğin basında tatlidan midem bulanırdı hep ekşi aci seyler yemek isterdim simdi 34 haftalik olduk tatli yemekten kendimi tutamıyorum 😂
Akgl06 Salandozlu ilk gebeliğim de hemen hemen her gün tatlı yerdim her hafta künefe yerdim kaşık kaşık Nutella yerdim oğlum oldu Gebeliğim de tatlı adını duyunca dahi midem bulanırdı sonuç kızım olacak kısmetse😍
Dilarraa Salandozlu valla canım ben hamile kaldığımdan beri canım hiç ekşi bişeyler istemedi hep tatlı yedim ve yiyorum kızım olacak inşallah ☺️
Esra_Omer_21 Salandozlu Başta değil ama sonlardayim daha o kadar çok yedim ki haddi hesabi yok erkek bebeğim olucak
Duygu3437 Salandozlu ben normalde de tatlı sevmem bende şuan ful ekşi yiyorum kızım olucak çünde tutmuştu benim 😂
vasili21 Salandozlu tatlıdan nefret eder oldum ve sadece ekşi baharatlı şeyler istiyor canım ve oğlum olacak nasipse ❤️