Egeligelin çok çok sağolun 🙏🏼 Şunu da söylemek istiyorum ben o süreçte aylarca kimseyle konuşmadım ağzımdan bir kelime bile çıkmadı eşim ailem dostum herkes yalvarıyordu nolur bizimle konuş diye. Babam çok defa gelip psikoloğa gitmem için ısrar etti ama şunu düşündüm aynı acıyı eşimde yaşadı ama o hep benim yüzümü güldürmeye çalıştı hep bana şefkat gösterdi annemin babamın da ilk torunuydu onlar da çok ağladılar ama ben gelince unutayım diye çok caba sarfettiler. Düşündüm ve kendime dedim ki bu insanlar senin için uğraşıyor sende onlar için çabala. O gün yatağımı topladım eşime mesaj attım anneme ve kayınvalideme söyle evlerine gitsinler diye başta kabul etmediler ama ben de konuştum gidin ben bişeylerle kendim yüzleşmek istiyorum dedim sizin desteğiniz bir yerden sonra bitecek o zaman yüksekten düşmüş gibi olucam dedim yemek yaptım kafamı dağıttım tv izledim kafamı dağıttım oğlumun odasının her önünden geçtiğimde yüreğim yandı ama sevdiklerim için dayandım eşim için dayandım. Yani anladım ki herşeyin ilacı zaman aynı zamanda kendimin ilacı da benim. Herşey kafada bitiyo ilk önce ben iyileşmeye karar verdim ve iyileştim♥️