Melikeakkc cok sükür yanımda canım.
seninki neden yoğun bakımda?
bende aşırı korktum vallah ameliyathanede tir tir titriyordum korkudan . Ama korktugum kadar değilmiş ciddende. Sadece cok ağrıma giden ilk başlarda bebeğimi bile düzgün kucagıma alamıyordum yürüyemiyordum ama şuan 1 hafta olmuş bile ve cok sükür daha iyiyim :)