ipekkk12 amin canım teşekkür ederim. Carşamba sezeryan oldum cok feci şekilde korkarak girdim ameliyata acıkcası :) ameliyathanede tir tir titriyordum hem soguktan hemde aşırı korkudan. Ama ameliyat esnasında inanki hiç kötü korkulacak bişey yokmuş. Zaten cekişmeler haric hic bişey hissetmiyorsun. Ameliyat oldugum akşamına ilk ayaga kalkmak beni cok zorladı 2 adım anca attım sonra geri yattım cok ağrılarım oldu benim. 2 defa bacagıma morfin sıktılar. Ertesi gün kendim ayaklandım tuvalete felan gidebildim zaten sondayıda cıkarmışlardı. Ayaga kalkınca oturunca biraz zorlanıyorum ama oluyo cok sükür bi sekilde. Yürüdükce acılıyo insan :)