Gizemshn benim doktorum normalde gerek duymadığı şeyleri söylemez şeker yüklemesi gerekli demekki söyledi ben İçecek de zorlanırım dedim 2-3 dilim baklava bedeline geliyor hiç mi yemiyoruz sanki yedik o yüzden zararı olacağı birşeyi doktorlar neden söylesin ki ben yaptırdım en azından önlemimi aldım gebelik şekeri olup bilmeden tatlı yemeye devam etsem daha sıkıntı olacaktı Allah’a şükür sonuçlarım da iyi çıktı 😊 benim tavsiyem yaptırın 😊