Benimde normalde özelde gittiğim doktorda önermiyorum dedi yaptırmadım ama malum özellerde pahalı olunca devlete geçiş yaptım dün gittim 30. Haftamda doktor şeker yüklemesi istedi bgun yaptırdım korktuğum kadar da kötü değilmiş bildiğimiz gazlı içecek 😊 tanıdığım bi doktorda mutlaka yaptrman lazım bişey olursa önden müdahale amaçlı yapılıyo dedi bende oyuzden yaptırdım 😊