babymom- Ay ne guzel biz uzlasamadigimiz icin galiba iki isim koyacagiz. Dr %80 erkek diyor eşim Tekin diye tutturdu nerden esiyorsa cocuklugundsn beri Tekin ismini cok severmis. Ben de daha evlenmeden once bile bir cocugum olursa sdi Deniz olacak diyordum. Simdi ya Tekin Deniz olacak ya da kiz olursa hala bence ihtimal var sadece Deniz olacak. Hayirlisiyla saglikla o gunleri gorelim insallah🙏🙏