Kızlar eşim çocuğun adının Alparslan olmasını istiyordu bende Kayra olmasını istiyordum bir takım duygusal manipülasyonlar ile kayrayı kabullendirmeye çalışıyordum eşim iki oldu karnıma Kayra diye sesleniyor sonunda kabullendi sanırım rahatladım ama ikinci çocuğun adına da sen karışmayacaksin diyor o konuda endişeliyim 😊