Ayse-38 nasıl tarif edeyim bilmiyorum ben de çok uzun süredir bebek karnımın bir tarafını şişirip toplanıyor. Canımı acıtıyır. Doktorum da rahim kasılması bebeğin toplanmasına sebep oluyor demişti. Kısa kısa olursa sıkıntı yok demişti ama ben de çok uzun sürdüğünden yürüyüşü yasaklayıp magnezyuma başlamıştı