Merve10090 23+3 haftalık hamileyim. Oğlum 2-3 gündür sol’da hareket ediyor. Göbek deliğimin sol tarafında oynuyor sürekli. Sağ tarafta kıpırtı yok. Salı günü kontrolüm var. Neden böyle acaba? Bebek toplanması buna mı diyorlar? Hareketlerini hissediyorum.
[silindi] Merve10090 Hayır belli bir yerde karnınız sertleşiyorsa sağ ya da sol aşağıda ya da yukarıda fark etmiyor. Sertleşme durumu o. Benim de bebeğim bazı günler sağda bazı günler solda hareket ediyor
spaceship Merve10090 bebek toplanması bi tarafa taş gibi toplandığında oluyor. Karnınız o tarafa doğru yamuluyor zaten bi rahatsızlık hissi oluşuyor ( kasılma ) ve o taraf taş gibi sertleşiyor… sizinki öyle değil sanırım 😊
Zeynep_cagdas Merve10090 35+5 olduk hiç değişmedi 😂😂 hep solda hep solda. Sorun yok canım. Kasılma bi noktanın taş gibi olması oluyor.
nisotti spaceship benimki heeep sagda hep.. taslasiyor da cok rahatsiz ediyor beni. Dogum habercisi mi ki?
spaceship nisotti bilemiyorum, doktoruma söyledim olur öyle canım dedi magnezyumu iki iç dedi. Sonra doktor değiştirdim, ilk yaptığı şey nst ile bakmak oldu ona göre sonucu söylüyor doktor.
Merve10090 Zeynep_cagdas kasılma yok bende o halde :) rahatım o yönden.. karnımda eşitsizlik söz konusu değil. Rabbim evlatlarımızı korusun hayırlı doğumlar versin amin 🤲🏻
Derinsmom Merve10090 valla 27.haftaya kadar hep solumdaydı fetal mr çekildi 2 haftadır bende hep sağımda hissediyorum sanırım orda rahatı yerinde hanımefendinin🤷🏻♀️😅
Merve10090 Mommmyyy muhtemelen öyle :) sol tarafıma yatınca yatağa geçecek kadar hissediyorum 😁 bazen şok oluyorum. MasaAllah paşama
ADamla Merve10090 bebek toplanması daha çol bir taragı sertleştirip orada toplanmasına deniyor. Benim hissetmeye başladığım günden beri hep sağda hep sağdan tekmeleyip hareket ediyor öyle rahat ediyor demek ki 29 haftalığım alıştım artık. Sanki karnımın sol tarafı ypk gibi davranıyor 🤣
ADamla Ayse-38 nasıl tarif edeyim bilmiyorum ben de çok uzun süredir bebek karnımın bir tarafını şişirip toplanıyor. Canımı acıtıyır. Doktorum da rahim kasılması bebeğin toplanmasına sebep oluyor demişti. Kısa kısa olursa sıkıntı yok demişti ama ben de çok uzun sürdüğünden yürüyüşü yasaklayıp magnezyuma başlamıştı