Kızlar 21+2 deyim 18 de bebegimin hareketlerini hissetmeye başladım 19 20 de düzenli ve gayet net hissediyordum ama iki gündür asla hisedemiyorum ne yapsam bilmiyorum 12 ocakta randevum var ilçede görev yaptıgımız için merkeze gitmek zorundayız bu gün üçüncü gün bi kaç gündür sadece bi kere sanki karnımın içinde bişey degmiş gibi hissettim benim gibi olanlar var mı