gel_artik_bebegim Buistebirannelikvar inşallah ben de eylül annesi olurum kan tahlili verdim sonucunu bekliyorum ☺👶
iremgun Buistebirannelikvar inşallah ağustos sonu Eylül başı görünüyor benim de sağlıkla gelirler inşallah 😊🤲
minigimm_41 Ayyy bendee dün kan verdim bu gun sonuclar cıkcaktı dayanamadım ıntertten baktım pozitif cıkmıs inşallah bende eylül ayında dogumum olcak ❤️🙏🏻
Meryemdimetoka Senaaa04 suan itibariyle tam 15+0 . 16. Haftadan gün aliyorum 😅 . Seninki kac haftalik
momelif Selam anne adaylari birsy sormak istitorum 5-15 dkk da bir rahimin icine sanci agri sizi gbi birsy oluor anlik alt karnm civari bazende rahim agzi taraflrinda bel agrim kasik agrim vr siz bole syler yasadinizmi acaba Bat 7 gun snra
iremgun momelif benim adet öncesi hiç belirtim olmadı canım. Ama 4+5ten sonra ciddi bulantım başladı. İnşallah sen de hamilesindir bu ay🤲
momelif Buistebirannelikvar yani tam anlayamiorm ama anlik batma gibi anlik sizi gibi cozemedm yani sizdede vrmiydi bukdr sık olmasi tuafima gtti kotu brsymi oluor acaba icerde :/
tazeaane Buistebirannelikvar canım benim ilk zamanlarda namaz kılarken hep batmalarım oluyordu. Hissetmiştim bebeğimin olduğunu. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın 🌺
momelif iremgun belrti olmamasida ilginc ya bunu duyunca sasiriorm bn hamile deilken bile hep belrtm vr birde hamile oldgmda dusun :))))
Buistebirannelikvar momelif bende batma oluyordu hala kasık ağrım gece oluyor Bi de aşırı baş ağrım var bu da bir belirtiymiş bilmiyordum
Buistebirannelikvar momelif yumurtlama gününde de kasıkta ağrı fazla oluyor ben baya araştırmıştım canım
iremgun momelif ben adet günümde bir arkadaşım sen hamilesin diye tutturması üzerine kan verdim düşünün hiç umudum yoktu😀