Canım 2 sezeryan oldum ilki genel 2. Spinal+genel oldu uyumadım resmen hissediyordum birde üstüne genel verdiler mal gibi oldum çıktım. Hiç korkma ama tavsiyem genel olmandan yana tamam spinalde şahit okuyorsun herşeye ama uyuşmazsa 2 kere anestezi alıyorsunuz bebekte etkileniyor tabi. Yürüme değilde beni en çok açlık zorlamıştı ha birde çok yatarsan iyileşme süren uzar benim ikiside erken doğum oldu 5 dakika yatmadım desem yeridir 6 saat sonra yürüttüler oturup kaplarken canin yanıyor gülünce oksurunce filan onlarda 1 haftaya geçiyor Smdi 3. Sezeyanim olucak bende bundan korkmaya başladım hayırlısı