Nagihann12 ben 18 şubatta, 4 ocakta Ablam sezeryan oldu nasıl diye sordum çok kötü dedi uyuşmadan başlamışlar hissediyorum demiş o zaman tamamen uyutup yapmışlar şimdi zor yürüyordu bende sezeryan olucam bence her iki doğumda çok zor çünkü ablam normal doğum yaptığı zamanda çok kötü demişti. En zor an 5 saat sonra yürüttükleri anmış onu atlatırsak inş gerisi agrı kesicilerle atlatıcaz