karsiyakalianne Ohaezgi normal doğum yapmak üzere 10cm açıklıkla doğumhaneye girmiştim fakat suyum kalmadığı için oğlumun kalp atışları duzensizlesti biz sezeryana döndük. Yani her ikisi de aslında.