Melosss_4433 Doğuma hazırlık eğitimini bu yüzden tavsiye ederim. Ha beni de korkuttular,aman öldüm geberdimler vs… sonuç: suni sancılı,suni sancısız, neyse doğumlarımda ben 7-8 cm açılmaya kadar adet ağrısı gibi geçiyor mesela.Sonra direk ıkınma hissi. Herkesin farklıdır. Korku bilemiyorum 🤷🏻♀️ Bizim topluma has bir şey bu, doğumdan korkut, sünnetten korkut,ilk geceden korkut,doktora muayeneden korkut. Aman cesaret vermesinler güzel taraflarından bahsetmesinler asla.
Sana tecrübelerimle tavsiyem, 2 takım bebeğine eksik al kendine yatırım yap. Emzirme eğitimi,yenidoğan bakımı,doğum sonrası (ilk 3 ay) genelde neler oluyor,doğuma hazırlık eğitimleri al. Online,yüzyüze bir sürü ebe uzman veriyor.Maddi imkanın yok ise, youtube da yaz bi sürü video çıkıyor.Onlara bak izle şuan hazır evde bebek yokken.