Minikanneee aynen bende öyle bir haldeyimmm. Doktorum bana 1 adet görsen yeter sonra korunmana gerek görmüyorum rahim toparlandı dedi ama bir türlü olamadım adet 😔 olamadıkça da stres oluyorum, stres oldukça da adetin olacağı varsa da olmuyor herhalde anlamadım ki😔 inşallah sonraki gebeliklerimiz sağlıklı olur, sağlıkla gelişir bebeklerimiiz yaa inşallah