Ozgeksn Seymaay Süleyman Emre’ye gidiyorum 2000 bindi doğum ücreti ama Ocak ayında zamlanıcak demişlerdi haftaya kontrolüm var yeni ücreti öğrenicem 2500 olmuştur herhalde
Betulimren Ozgeksn herkese ayni fiyat verilmiyo sanırım arkadaşım da gidiyordu baya yüksek söylemişti fiyatı
Ozgeksn Betulimren sekiz Eylül de mi o fiyatı söylemişler 😨şuan merak ettim yeni fiyatı bize kaç söylüceklerini iki ay önce falan sorduğumuzda 2000 dedi
Betulimren Seymaay benimde erkek olsaydı 2 isim vardı aklımda Alparslan Göktürk sana fikir olur belki 😆