gozdeuzun ben de 32 yada 33 haftalıktım en son yaptırdığımda 36’da tekrar yaptırırım dedim virüsten bu sefer cesaret edemedim bir de genel olarak tenim daha hassaslaştı bir değişimler var vücudumda hiç riske atmak istemedim. Tertemiz giderim doğururum diyordum ama nasip olmadı 😕 pişik kremi sürün kalın bir tabakayla üzerine pamuklu iç çamaşırı giyin, her tuvalete girdiğinizde tekrarlayın çamaşırı değiştirerek yarına kadar baya hafifler. Ben de jilet sürmedim o tahriş edeceğine gider 3-4 maskeyle ağda yaptırırım diye çatı muayenemi de oldum doktor gayet doğal ve normal karşıladığı için pişman değilim iyi ki dokunmadım hiç ama işte 🤷🏻♀️