gozdeuzun kız bende 2nci trimestra keşfettim makine aldım oda resmen kıl köklerini kırmızı delik bırakıyordu sadece bacak ve koltuk altında kullan bılıyorum onu ikinciye hayatta sürmem ancak ağda olur baskası alsa dayanırım neyse baktım koltuk altımda kırmızı delikler bırakıyor aldıgı her kılın kökü bildigin kırmızı delik hem görüntü kötü hemde gergindi dedim bebeğe aldığım pişik kremini süreyim sonucta buda yanık kırmızı gibi abow ben sürmedim mi o dakika acı yanma hissi öyle rahatlattı Kı hemde kıyafet giyince baya bebek gibi duruyordu koltuk altım onu emınce bidaha sürdüm hem iyileşti hemde pamuk gibi bembayz oluyor vallahi bebekler Hassas diye onlar için güzel seyler yapıyorlar sende de işe yaramasına sevindim pudra ile sadece kılları alırken terlemeyi emsin diye sürüyorum sende ağda yaptırırken toz pudra sürdür teri nemi emdigi için iyi oluyor sonrasında da pişik kremi işte kuaförde yağ sürüyorlar gerci ben makineyle aldım diye cok kızarmıstı sevindim sana yaradığına❤️