Neslihan4 günde ortalama 2 paket sigara içiyordum gebelik öncesi. Öğrendiğim dakika bıraktım 8.ayımıza giriyoruz bir tane dahi içmedim, içenlerin yanında da durmuyorum. Tiksinmiyorum da bu arada sigaradan, hatta bazen canım çok istiyor yılların alışkanlığı :) ama hiçbir şey bebeğimizin sağlığından kıymetli değil, böyle düşünelim. Bize muhtaç bir yavruya annesi olarak zarar asla vermek istemeyiz sonuçta değil mi :) elinizden geleni yapın, psikolojik bir süreç bu, bıraktım diyin ve bırakın üzerine çok düşünüp stres olmaya gerek yok. Aklınıza bile gelmeyecek bir süre sonra.