Kizlar ben doğum yapalı senem doldu normal doğum yaptım fakat hiç adet olmadım kafamda deli sorular biz korunduk fakat bı iki kere korunmadik direk kalkıp duş aldım kaç aydan beri bulanti kalbimde çarpıntı baş dönmesi kasik ve bel ağrısı var bende acaba adet olmadığım icinmi yoksa gerçekten hamilelimiyim? Benim gibi olan varmı yardımcı olur musunuz? Hastaneye gitmeye korkuyorum test alıp yapmadimda yarına yapicam ama bu sorular kafamda dolanırken uyuyamıyorum😔