Nesrinaktas Hndn36 inanın korkulmucak gibi değil onu koyup bir taraftan da hemşire üzerine bastirmisti ve bu işlemi bir kaç kez yaptilar canımdan can gitti resmen
Hndn36 Nesrinaktas geçmiş olsun bence ağrı kişiye özeldir eğer ağrı kesicinizin etkisi azaldı veya gaz ağrısı olduysa kum torbası da üstüne rahatsız etmiştir hemşireye sorup ara ara kaldırılabilinir belki
Edalyaa Daha bugun sabah sezeryan oldum kum torbasi filan asla koymadilar karnima bile cok küçük bastirdilar
ugur_asaf Nesrinaktas amin canım RABBİM hayırlısı ile yavrularımızı kucağımıza almayı hepimize nasip etsin inşALLAH.🤲
Cansususu Nesrinaktas evet banada koymuslardi hatta ilk dogum edince karinada bastirmislardi felaket bi aci ya
Elzeminval Bana koydular ama hıc hıssetmedım bıle bence kişiden kişiye değişir kaç saat kaldı bılr hatta sonra gelip aldıklarında farkettım 😃 canım çok yandı dıyenlerı okuyunca şaşırdım bende özelde oldum bu arada
H-melek Nesrinaktas inşallah yaşamazsınız, ben de sezeryan ile Doğum yapacağım umarım ben de yaşamam :)
medosegemira Benim de ilk dogumum da koymadılar 2.ci dogumum da koydular resmen acıdan bayılmışım 3.ye hamileyim bu postu görene kdar aklmda yoktu🤦♀️