Ahh onu hiç sorma canim,benimde ilk sezeryan doğumunda ameliyattan sonra karnıma kum torbası koymuşlardı 🤦🏻♀️12 sene önceydi o acının tarifi yok.😫ikinci sezeryanımda öyle bisey yapmadılar oda 4 buçuk sene önceydi karnıma bile dokunmadılar,ikisi de özel hastaneydi şimdi 30+3 haftalık hamileyim 3.sezeryanımi olucam o yönden korkmuyorum.😊