Benim ilk gebeliğim 10 haftalıkken sona erdi maalesef kalbi durdu. O yüzden tedbir amaçlı şu an progestan, coraspin ve oksapar iğne kullanıyorum. Şu an hiçbir tehlike olmamasına rağmen kullanıyorum. Bende hiçbir tam etkisi olmadı. Keşke biraz uyku yapsaydı. Bu arada hiç canınızı sıkmayın. Doktor düşün tehlikesini farkedip tedaviye başlamış içiniz rahat olsun. Ben çok karşılaştım hepsi de sapasağlam doğurdu maşallah. Gerisi Allah’tan.