damlali bana doktorum birikmiş kan kahve şeklinde geliyor eğer kırmızıya dönerse hemen gel dedi. Ben kahve lekelenme çok olduğu zaman neredeyse her hafta acile gittim korkarak çok şükür bebek hep iyiydi. Keşke bulantılarım olsaydı kafamı kaldıramasaydım ama bu lekelenme olmasaydı😔siz de doktorunuzla sürekli iletişim halinde olun herkesin farklı olabilir..