arkadaşlar akşam akşam don mon dediniz, az önce eşim farketmiş, pijamam tam da arkadan yani don kısmından yırtılmış ve içteki kırmızı çamaşırım hafif gözükür olmuş 😂 kırmızı da hiç giymem ama bugün giyesim tuttu 🤦🏽♀️
eşim de kanaman mı oldu senin deyince ben bir an heyecan yaptım ama arkama baktım ki don yırtılmış 🙈 akşam akşam adrenalin yaşadım. post mu açmam gerekiyor bilmiyorum bunun için 😂“ yırtık donum bana az daha kalp krizi geçirtiyordu” falan diye 🤪 ya da eşimin mi post açması gerek ? yardım please 🤪