MihricanA niye hastane de yırtarak mı alıyorlar çocuğu ay yani bnde böle bi post açtım olur işi mi ki diye yani yapan var mı aramızda diye 😨 ama hastane enn iyisi bence hemde 2 canlı doğumum ile ve 1 düşüğümü hastane de yaptım ebelerim doktorum bir anne şefkati gibi başımı okşayarak yaptırdı.allahın izni ile 4. Bebeğimi de hastane de yapacam. Bu akıl işi değil yani🙄😏