Damlae16 momy853 benim çin Rus hepsi yanlış çıktı rüyalarım hislerim bile yanlış çıktı yüzük testi de öyle hepsi erkek diyordu ama doktorlar simdilik kız gibi diyor yarın yine kontrolüm var bakalım bir şey diyecek mi 😂
Kubra078 Takvimde adet oldugunuz ayi degil hamile kaldiginiz ayi yazacaksiniz buna dikkat edin ardaslar. Birde +1 yas eklemesi var tabi. Bn kendimde dahil cok kisiye baktim ve 1 tanesi bile yanlis cikmadi 👍👍👍
Zeytinmascara Kubra078 13 ağustos regl günüm 23 ağustostan sonra ilişkiye başladım hamile kaldığım ay eylül mü oluyor ağustos mu ?
Cns3 momy853 direk Çin takvimi yazmıştım ilk çıkan sayfadan yapmıştım canım son adet tarihimi yazıp şuan siteyi hatırlamıyorum ama doğru çıkmıştı:)
Kubra078 momy853 adetin bittikden sonra ortalama kasim ayindan 2 haftan kaliyor. Aralik ayindada hamile kalma sansin var demek oluyor. Yasina +1 ekledigimiz zaman Kasim ve Aralik ayin kiz ayi olarak gosteriyor. Hayirlisi olsun canim😘
Nazli_01 Kubra078 kız bebek dedı yuzde 80 ama ben detaylı ultrasonda tam net gozukecek dıyorum. Rabbım hayırlı evlatlar nasip eylesin
Humeyra-Kk Kubra078 benim kinede bakarmısınız 08.07.1994 11.06.2020🙏🏻 Erkek bizimki nasipse ama merak ettim ☺️