Gokceeeee-_ daha hamileliğimi bilmediğim zamanda doğum günümde kaynanam kayınpederim sabahın köründe aradı eşimi biz geliyoruz diye emrivaki yaptı(18 Eylül ) , biz de gelmeyin diyemedik otobüse binerken aramışlar zaten. Annesi Murat git marketten pasta al da doğum günü için keselim dedi. Gitti marketten pasta aldı, saçma sapan en sevmediğim pastayı alması emrikavi evime gelinmesi sinirlerimi zıplattı surat astım tüm gün , 3 buçuk gibi işe gidecekti eşim 1 gibi başladı pasta yemiycez mi demeye , ben iyice sinirlendim kestim pastayı koydum hepsinin önüne kendim yemedim. Bir doğum günün kutlu olsun bile demedi ertesi gün bunu iyice kafama taktım akşamına hiç huyum olmadığı halde yumruklar tekmeler dövdüm 163 boyumlq 182 adamı 😂 sonra özür falan diledim pişman oldum ama o an kendimi tutamadım , doğum günü vb günler her zaman benim için her zaman çok önemli olmuştur. Ee nolcak ki bi ay önceden hediyeni aldım iPhone 11 diyor bi de o gün iyice sinirlendim. 29 eylülde de hamile olduğumu öğrendik . Bi daha da böyle bir şey olmadı . ŞİDDETE KARŞIYIM pişmanım 😂😂