Ceren_ Romatolojiye gidin bir de romatizmal hastalıklar da düşük nedeni olabiliyor. 2 düşükten sonra ben de genetik pıhtılaşma yaptırdım, pıhtılaşma çıktı ama romatizmal bir hastalık da çıktı ilaç kullanıyorum, pıhtılaşma için de hem coraspirin hem iğne.